- Жеке кардаарлар учун
- Бош иш орундары
- Административдик бөлүмдүн башчысы
Компаньон Банкынын командасы издөөдө Административдик бөлүмдүн башчысы
Биздин баалуулуктар:
- Чечкиндүүлүк.
- Натыйжалуулук.
- Кардарларга көңүл коюу.
- Чынчылдык.
Биз сунуштайбыз:
- Атаандаштыкка жарамдуу эмгек акы.
- Кесипкөйлөрдүн командасында иштөө.
- КРнын Эмгек кодексине ылайык ишке орноштуруу.
- Карьералык өсүү жана окуп-үйрөнүү.
Кызматтык милдеттери:
Компаниянын административдик ишмердүүлүгүн башкаруу (транспорт менен камсыз кылуу, кампа чарбасы жана башка маселелер).
Компанияда иш кагаздарын жүргүзүү ишин уюштуруу жана жүзөгө ашыруу (документоайланууну жолго коюу).
Административдик бюджетти түзүү жана көзөмөлдөө.
Компаниянын муктаждыктары үчүн товарлар жана кызматтар менен камсыз кылуу максатында сатып алуу жана жеткирүү системасын уюштуруу жана көзөмөлдөө.
Жыйындарды, конференцияларды, семинарларды жана башка иш-чараларды уюштуруу үчүн чарбалык жана материалдык-техникалык тейлөөнү камсыз кылуу.
Сатып алуулар боюнча тендерлерди жана конкурстарды уюштуруу жана өткөрүү.
Жеткирүүчүлөр менен келишим түзүү жана келишимдик милдеттенмелерди аткаруу (төлөмдөр жана жеткирүүлөр).
Эсеп берүү документтерин түзүү.
Бөлүм кызматкерлеринин ишин уюштуруу жана көзөмөлдөө.
Талапкерден эмне күтөбүз:
Жогорку кесиптик билим.
Ушуга окшогон кызмат ордунда 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы.
Административдик-чарбалык тейлөө боюнча токтомдорду, буйруктарды, көрсөтмөлөрдү жана башка нормативдик документтерди билүү.
Компьютер менен иштөө жөндөмү, Microsoft Windows тиркемелерин (Word, Excel, Outlook Express, PowerPoint ж.б.) мыкты билүү.
Жоболорду, нускамаларды жана башка жөнгө салуучу документтерди иштеп чыгуу тажрыйбасы.
Жетекчилик кылуу жөндөмү жана команда менен иштеше билүү.
Процесстерди уюштуруу жөндөмү, системалуу мамиле.
Административдик бөлүмдүн башчысы
- филиалы
Башкы кеңсе
- Регион
Бишкек
- Жарыяланган күнү
теке айы 22, 2025
Бөлүшү