- Мобилдик тиркеме
- Каттоо жана аралыктан идентификациялоо
- Катталуу жана аралыктан идентификациялоо
Катталуу жана аралыктан идентификациялоо
Үйүңүздөн чыкпастан идентификациядан өтүңүз жана банктын бардык кызматтарын бир тиркемеде колдонуңуз!
1. Google Play же AppStore тиркемесинен "Компаньон" тиркемесин жүктөп алыңыз;
2. Каттоодон өтүңүз;
3. Аралыктан идентификациядан өтүңүз.
Тиркемеге кирип, каттоодон өтүү үчүн сизге төмөнкүлөр керек:
1. Мобилдик телефонуңуздун экранында тиркеменин жарлыгын басыңыз.
2. «Маалымат коопсуздугу» терезесинде, сиз Купуялык саясатын окуп чыгып, «Макул» баскычын басышыңыз керек.
3. Авторизация терезесинде тиркеме байланышкан мобилдик телефондун номерин киргизиңиз. Келишимиңизди белгилөө менен Сунуш жана Колдонуучу келишими менен таанышканыңызды ырастаңыз жана «Улантуу» баскычын басыңыз.
4. Андан кийин, сиз коопсуз сырсөз менен келип, аны ырастоо керек. Сырсөз 6 белгиден кем эмес болушу керек жана төмөнкүлөрдү камтышы керек: тамгалар жана сандар.
5. Ийгиликтүү каттоодон өткөндөн кийин бир жолку код менен SMS-билдирүү жөнөтүлөт, аны кийинки терезеде киргизүү керек.
6. Андан кийин, сиз 4 орундуу PIN кодду таап, аны ырасташыңыз керек.
Коопсуз жана кыйла татаал PIN кодду ойлоп табуу сунушталат. Бул PIN сиз мобилдик тиркемеге кирген сайын киргизилиши керек болот. Телефон номеринин аягы, туулган күнү сыяктуу жөнөкөй комбинациялар сунушталбайт. Мобилдик тиркемени колдонууда коопсуздук жана жеке маалыматтарды сактоо эрежелерин сактоо зарыл.
Көңүл бургула!
Эгерде сиздин мобилдик телефонуңуз мурун манжа изин (Touch ID) колдонуу менен тиркемелердин кулпусун ачуу үчүн конфигурацияланган болсо, анда кийинки терезеде сизден мобилдик тиркемеге кирүү үчүн манжа изинин сканерин колдонуу сунушталат. Эгер сиз Touch ID колдонуудан баш тартсаңыз, башкы бет мобилдик тиркеме автоматтык түрдө ачылат.